Receptioniste / administratief medewerker Den Haag

fulltime m/v

De financiële markt is volop in beweging en in verband met de succesvolle groei van onze winkel in Den Haag zijn wij op zoek naar een fulltime receptioniste / administratief medewerker (m/v).

In deze allround functie heb je een breed takenpakket. Hierbij moet je o.a. denken aan het bedienen van de telefoon, afspraken maken met klanten, postverwerking, gegevens invoeren, dossiers scannen en ondersteuning bieden aan onze commerciële backoffice.

Wij zoeken enthousiaste, gemotiveerde kandidaten die:

  • een MBO opleiding hebben afgerond, bij voorkeur richting Bank- en Verzekeringswezen;
  • in bezit zijn van het diploma Wft Basis of bereid om dit op korte termijn te behalen;
  • relevante werkervaring hebben opgedaan bij een bank, intermediair of assurantiekantoor;
  • gestructureerd en georganiseerd kunnen werken;
  • beschikken over goede communicatieve vaardigheden;
  • goed in een team kunnen werken;
  • fulltime beschikbaar zijn;
  • bereid zijn om 1 avond per week te werken;
  • woonachtig zijn in Den Haag of directe omgeving.

Hypotheek Visie hecht veel waarde aan de gestelde functie-eisen. Voldoe je hier niet aan dan kunnen wij je sollicitatie helaas niet in behandeling nemen.

Hypotheek Visie biedt jou een inspirerende en dynamische werkomgeving met een professionele uitstraling, waarin je eigen inzet doorslaggevend is voor het succes. Daarnaast bieden wij prima arbeidsvoorwaarden en ruimte om jezelf verder te ontwikkelen.

Enthousiast?

Herken je jezelf in dit profiel? Dan zijn wij op zoek naar jou. Ben je enthousiast geworden?
Stuur dan een mail met je motivatie en CV naar harrydegroot@hypotheekvisie.nl, franchisenemer Hypotheek Visie Den Haag.